AUDITIETRAINING

Als je al de nodige ervaring hebt op je instrument en je besluit na je middelbare school naar een van de vele muziek-opleidingen op zowel MBO als HBO-niveau te willen, zul je tijdens een auditie moeten laten zien wat je zowel muzikaal als op motivationeel in je mars hebt. Onze Auditietraining helpt je daarbij. Omdat al onze docenten zelf een muziekopleiding hebben gedaan, weten ze wat je te wachten staat en gaan ze alle procedures met je doornemen en vooral oefenen. Als die belangrijke dag dan eindelijk aanbreekt, kom je niet voor verrassingen te staan en ben je goed voorbereid op het maken van de juiste muzikale en persoonlijke indruk.

De training is toegankelijk voor drummers, bassisten, gitaristen, toetsenisten en zangers(essen)

Onze Auditietrainingen vinden plaats gedurende in 1 of 2 blok(ken) van 10 weken, afhankelijk van het instapniveau en ervaring van de leerling.  Wij zijn er van overtuigd dat het met onze coaching en maximale inzet van de leerling, mogelijk is om de voorbereiding optimaal te maken. We zeggen er natuurlijk bij dat het nooit een garantie is dat je na de auditie daadwerkelijk wordt aangenomen. Hier voor ben je afhankelijk van externe facturen zoals het aantal beschikbare plaatsen en het gemiddelde skills-niveau, maar je wordt optimaal klaargestoomd en weet wat je te wachten staat!